Utazom és mesélek

2022\08\22

Cambridge, ahol megfejtették az élet titkát

Ez az alig 125 000 lakossal rendelkező város megannyi látnivalót rejt, és elfoglaltságot kínál. Harmincegy egyetemi kollégiuma, huszonöt hídja, hat ingyenesen látogatható múzeuma van, és akkor a botanikus kertről, a templomokról, és a pub-jairól már nem is beszélek. Csónakázás ( azaz…

2022\04\19

Tavak,trullik, termék, na meg a tenger (Olaszország egyénileg) 7. rész: Polignano a Mare és Monopoli

Délelőtt elvonatoztunk Monopoli-ba, és miután otthagytuk a cuccainkat a lefoglalt szálláson, megreggeliztünk. Ezúttal egy olyan kisboltot választottunk, ahol a csemegepultban található hozzávalókból a szemünk láttára készítették el a szendvicseket. Monopoli-ból Polignano a Mare felé vettük az…

2022\04\05

Tavak, trullik,termék, na meg a tenger (Olaszország egyénileg) 6.rész: Olaszország egykori legnagyobb nyomornegyede: Matera

Bari és Alberobello között nagyon jó a közlekedés, csak az volt a baj, hogy nem lehetett végig vonattal menni, hanem Putignano-ban buszra kellett szállni. Ezzel a nem elhanyagolható részlettel mi is már csak a vasútállomáson szembesültünk, de szerencsénkre a busz bevárta a vonatot. Bari-ból…

2022\04\01

Tavak,trullik, termék, na meg a tenger (Olaszország egyénileg) Puglia gyöngyszeme: Alberobello

Annak ellenére, hogy különösebb nehézségek nélkül indult a nap Puglia nem épp legfrekventáltabb településén, és a több órás vonatozás sem volt kellemetlen, sőt Martina Franca közelében kimondottan látványos volt a földből random szerűen kiemelkedő megszámlálhatatlan trulli miatt, a vége azért mégsem…

2022\03\31

Tavak, trullik, termék, na meg a tenger (Olaszország egyénileg) 4. rész: Otranto és Santa Cesarea Terme

A másnapi úttal kapcsolatos részletek birtokában úgy éreztük, innentől kezdve semmi nem okozhat meglepetést számunkra, már ami a vonatozást illeti. Csakhogy egy valamit mégsem vettünk figyelembe, méghozzá azt, hogy a Brindisi-ből Lecce-be induló vonat késhet, és ami késhet, az késik is, de csak…